"Alleen het beste voor onze beste vrienden"

Bestellingen

Het doen van een bestelling geschiedt onder aanvaarding van de toepasselijkheid van onze algemene voorwaarden. Klik hier om ze te kunnen downloaden.

Het plaatsen van bestellingen:

  • Kies het product dat u wilt bestellen. U kunt bij sommige producten kiezen uit kleur, gewicht, hoeveelheid, etc 
  • Klik op de button 'aan winkelwagen toevoegen' 
  • Klik op de button 'terugkeren naar winkel' als u meerdere artikelen wilt bestellen
  • Voor een overzicht van alle gewenste artikelen ga naar het icoontje 'winkelwagen' rechtsboven het scherm
  • Controleer alles goed; juiste hoeveelheid, gewicht, maat, kleur, etc. Voor het plaatsen van een bestelling dient u akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden. Klik vervolgens op 'afrekenen'
  • Om bij ons te bestellen, is geen account nodig. Wel is het handig om een account aan te maken, zodat uw gegevens bij de volgende order automatisch ingevuld worden 
  • Controleer altijd goed of het afleveradres klopt! Klik dan op 'verder naar verzendwijze' Let op: leveringen naar een verkeerd ingevuld adres, vergoeden wij niet!
  • Kleinere producten zoals tuigjes en riemen worden geleverd in een luchtkussen envelop formaat A4 dat door de brievenbus past. U hoeft voor de levering niet thuis te zijn (uitzondering bij levering onder rembours)
  • Grotere bestellingen worden geleverd in kartonnen dozen door PostNL
  • Kies bij betalingswijze, de manier waarop u wilt betalen
  • Ga vervolgens naar 'bestelling nakijken'
  • Klopt de volledige bestelling, uw gegevens en de betaalmethode? Klik dan op 'bestelling voltooien' 
  • Aan de hand van de gekozen betaalwijze, komt u op de pagina om de betaling af te ronden
  • De bestelling is voltooid! U ontvangt van ons per mail het bevestigingsbericht 

Het wijzigen van bestellingen:

Na het voltooien van uw order, is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen door te voeren. Neem contact met ons op via info@dogguardian.nl en wij zullen proberen de bestelling nog voor u aan te passen.

Is uw bestelling reeds onderweg? Dan kunnen wijzigingen niet meer doorgevoerd worden. U kunt dan uw bestelling retourneren (zie ons retourbeleid) en daarna een nieuwe bestelling plaatsen.

Bevestiging en facturen:

Bevestigingen en facturen worden enkel digitaal naar uw e-mailadres verstuurd.  

Naar boven