Gratis verzending vanaf €49 binnen Nederland

Bestellingen

Het doen van een bestelling geschiedt onder aanvaarding van de toepasselijkheid van onze algemene voorwaarden. Klik hier om ze te kunnen downloaden.

Het plaatsen van bestellingen:

  • Kies het product dat u wilt bestellen. U kunt bij sommige producten kiezen uit kleur, gewicht, hoeveelheid, etc 
  • Klik op de button 'aan winkelwagen toevoegen' 
  • Klik op de button 'terugkeren naar winkel' als u meerdere artikelen wilt bestellen
  • Voor een overzicht van alle gewenste artikelen ga naar het icoontje 'winkelwagen' rechtsboven het scherm
  • Controleer alles goed; juiste hoeveelheid, gewicht, maat, kleur, etc. Voor het plaatsen van een bestelling dient u akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden. Klik vervolgens op 'afrekenen'
  • Om bij ons te bestellen, is geen account nodig. Wel is het handig om een account aan te maken, zodat uw gegevens bij de volgende order automatisch ingevuld worden 
  • Controleer altijd goed of het afleveradres klopt! Klik dan op 'verder naar verzendwijze' Let op: leveringen naar een verkeerd ingevuld adres, vergoeden wij niet!
  • Kleinere producten zoals tuigjes en riemen worden geleverd in een luchtkussen envelop formaat A4 dat door de brievenbus past. U hoeft voor de levering niet thuis te zijn (uitzondering bij levering onder rembours)
  • Grotere bestellingen worden geleverd in kartonnen dozen door PostNL
  • Kies bij betalingswijze, de manier waarop u wilt betalen
  • Ga vervolgens naar 'bestelling nakijken'
  • Klopt de volledige bestelling, uw gegevens en de betaalmethode? Klik dan op 'bestelling voltooien' 
  • Aan de hand van de gekozen betaalwijze, komt u op de pagina om de betaling af te ronden
  • De bestelling is voltooid! U ontvangt van ons per mail het bevestigingsbericht 

Het wijzigen van bestellingen:

Na het voltooien van uw order, is het helaas niet meer mogelijk om wijzigingen door te voeren. Neem contact met ons op via info@dogguardian.nl en wij zullen proberen de bestelling nog voor u aan te passen.

Is uw bestelling reeds onderweg? Dan kunnen wijzigingen niet meer doorgevoerd worden. U kunt dan uw bestelling retourneren (zie ons retourbeleid) en daarna een nieuwe bestelling plaatsen.

Bevestiging en facturen:

Bevestigingen en facturen worden enkel digitaal naar uw e-mailadres verstuurd.  

Naar boven }