"Alleen het beste voor onze beste vrienden"

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. De garantie vervalt bij bijtschade, schade bij onjuist gebruik of schuurschade.

Indien u een gebrek heeft geconstateerd, neem dan contact met ons op via info@dogguardian.nl

Voor meer informatie over de garantie, verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.  

Klachten

Heeft u een klacht? Dan willen wij u verzoeken deze bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dogguardian.nl.

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u binnen 14 dagen een reactie van ons. 

Indien u niet tevreden zijn met de oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Naar boven